Ledsen!

Nu ska jag skriva av mig lite! 

Denna hösten har skolan varit prio2 istället för 1. Inte pluggat så bra på prov och sådant. Men sen när har proven stor del av betyget?! 
Den är vad man har gjort under terminen inte fucking provet. Det är nöstan så att man kan få hem grejer till ett prov man ska ha och sen vara ledig och ha tid att plugga på de grejerna man ska kunna och sedan komma och skriva provet och så fick man A på provet aa grattis A i slutbetyg. Nämen lite så känner jag just nu! 
Att gå upp tidigt på morgonen och sen plugga stenhårt på kvällen. Vart tog fritiden vägen?! 

Denna termin erkänner jag att mina betyg är skit! Kommer säkert sänka mig från C till E i svenska bara för vi har bytt lärare. INTE OKEJ! 

Det var allt! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback