Godnatt

Dagen idag har varit chill och efter skolan var jag med Vendela och Faezeh, vi hade superkul då vi kollade på en film i 30 minuter och sedan stängde av av olika själ. Sedan pratade vi resten av tiden. Så myys, älskar dem där människorna! 

Imorrn blire ta bussen då mammas bil ska in på lagning klockan 7. Mamma måste också ta buss så vi fpr se om jag får sällskap eller inte? 
iallafall så har jag, faezeh och sabby bara 2 lektioner imorron för efter lunch ska vi åka och bada i simhallen ( vi missade när dem andra badade). Sen slutar vi efter det. Chill dag. 
På onsdag händer det lite grejor som jag kommer hålla utanför bloggen tyvär eftersom det kan hända grejor men uppdatering får ni såklart :D 

- Älskar dig Pappa






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback