Otroligt jobbigt!

Min skada är otroligt jobbig. Jag får inte springa och inte hoppa alltså det som jag tycker är roligast. 
Handbollen innehållet båda två så att få vara borta från handbollen gör ont.. Mitt lag behöver mig och jag vet att jag kan prestera bra. Jag utvecklades och kunde blivit riktigt bra men nu vet jag inte längre, mitt lag utvecklas mer än någonsin just nu så jag kanske tappar. Sporten är jätteviktig att hålla igång så man inte tappar både teknik och styrka.. 

Snart börjar även friidrottens tävlingar och dem kan jag inte heller vara med på.. 

I januari får jag "Förmodligen" börja träna fullt, men deet är en lång tid med rehab och behandlingar som återstår.. :( 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback