Såå nöjd!

Att få klippa sig hos bobby var helt och hållet värt varenda krona! 
Han var jätte trevlig och pratade på om nästan allting. Han färgade mitt hår till en "ljus brun" färg och sedan klippte han upp håret och tunnade ut det lite. Han stylade även håret men det gick ut nästan direkt för jag har så torrt hår haha. 
Sen åt jag och mamma en god lunch därinne. Jag åt någon pasta med kyckling och curry det var jättegott!
Sen när vi skulle hem så såg jag Snygga VIKTOR FRISK på tunnelbanan. Typ lyckodag idag haha ;)
 
Nu sitter jag här framför datorn och är helt slut. Väntar väll på att idol ska börja antar jag. Tillsdess kör jag på några tidsinställda inför veckan som kommer. 
Bra bilder på håret kommer imorron, puss! 
 
- Bild från 2011
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback