HELGENS GREJOR

Skulle ju skriva om Bodaborg ikväll så jag gör det.
 
Jag fick sluta tidigare från skolan, slutade redan vid 13.00 för att hinna till huddinge!
Jag kom hem och packade det sista. Sen åkte vi. 
Jag och mamma pratade verkligen om allt i bilen. Älskar att åka till tx: träningarna i huddinge för då hinner man verkligen prata om allt! 
Jag kom fram och sedan åkte vi typ direkt. Åkte i bilen men Emilia och Kajsa. Vi satt ganska tysta i bilen men alla var ganska trötta. 
Vi kom fram och åt middag och sedan blev vi uppdelade i olika grupper som vi skulle köra banorna med. Jag var med Emilia och Dennis men grupperna ändrades lite fram och tillbaka hela tiden haha. 
Sedan slutade banorna vid 20.00 och vi gick upp tilol rummen. Vi bäddade och sedan gick vi in till killarnas rum. Där vi hängde till 12 ungefär, för sedan gick jag kajsa och stina och la oss. Vi alla 3 var sjukt trötta.
Sedan vaknade jag av ett skrik tror jag. Klockan kanske var halv 8. Sedan kunde jag inte sova om men Johanna (tränaren) väckte oss vid kvart i 8 så det gjorde nog inget. 
 
Då var det bara upp och äta frukost, borsta tänderna och göra iordning sig till banorna igen. 
Vi körde banor från 8.30 - 20 i 12. då var det lunch och efterätt mumms! 
Sedan vare banor från typ 12-kvart i 5. Så mina ben var ganska trötta men det värsta var nog alla blåmärken man fick. Ni såg ju bilden från förra inlägget. Inte så skönt som ni kanske förstår!
Klockan 5 åkte vi hem och var vid huddinge klockan 8.15. Och sa hejdå till alla och rörde sig hemmot! 
Var väll hemma 19.15. 
 
Helgen har verkligen varit helt otroligt kul! BODABORG ÄGEEER! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback