Förlust men stolt!

Matchen gick inte såhär jätte bra. Men jag är helt nöjd över min egen insats. Som vanligt spelade dem 5:1 då en i deras försvar går upp och markerar
mig. 
Det gäller att antingen försöka hitta luckor själv eller skapa luckor dem andra. Men jag tyckte att jag rörde mig mycket och sköt på mål flera gånger, tyvär gick ingen av bollarna in men jag måste få till skotten lite bättre då jag har tappat tekniken ganska mycket.. 

Men med tanke på att dem har spelat i sisådär 7-8 år och vi i ett år så blir det ju lätt att man förlorar.. 

Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen, har även valt ut kläder inför morgondagen och det är inte ofta Hanna gör det. Men imorgon lär ni se mitt riktiga jag både på kläder och attityd! Nu startar vi veckan med matte prov lets goo! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback