orgentering..

Dagen har väll vari helt okej.. Men orgenteringen var mindre kul eller aa.. 
Jag var i grupp med Faezeh och Emilia. Vi hittade sammarlagt 5 kontroller, mer än vad jag brukar hitta ;) 
Efter allt så skulle jag hem och bussen från lövhagen verkar inte gå dör längre så jag och Alex fick skjuss av Björn och Mats, det var jävligt stelt kan jag säga, men det gick bra. Dem släppte av oss vid svandammen och sedan sprang vi till bussen men vi missade den precis .. 
Så jag ringde pappa och han kom och hämtade mig. 
Sedan vare bara hem äta lite fort och sedan till träning. Så nu är jag helt slutkörd. Och därför fick man vara lite onyttig när man åt på donken påvägen hem ;)  
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback