Ta mig bara tillbaka!

Kom hem för några timmar sen. Sen dess har jag bara slappat vid tv:n och suttit vid datorn. Handbollen börjar även snart så ska väll snart börja leta fram lite träningskläder! 
 
Juste har nyss redigerat 3 bilder från USA. Aa faktist från Maui. Får ganska mycket längtan tillbaka nu när man ska redigera alla bilder. Hade verkligen det sjukt bra där borta på andra sidan jorden.. 
Hoppas det blir någon resa i vår iallafall, då slipper jag vänta så mycket haha..   
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Just nu har jag en This Or That på bloggen! Skulle vara roligt om du ville fråga något roligt om du har lust så kommer svaren senare i veckan! :)
Kram Victoria

2013-09-11 // 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback